Kategórie
Prihlásenie
Reklamačný poriadok
Úvod Informácie o nakupovaníReklamačný poriadok
Reklamácia produktu
Reklamácia sa vybavuje bez zbytočného odkladu, najneskôr do 30 dní odo dňa uplatnenia - vrátenia tovaru, pokiaľ sa predávajúci s kupujúcim nedohodnú na dlhšej lehote. Po uplynutí tejto lehoty sa kupujúcemu priznávajú rovnaké práva, ako by sa jednalo o neodstrániteľnú chybu.
- Reklamácie budú vybavené v súlade s obchodnými podmienkami a právnym poriadkom platným v SR.
- Kupujúci je povinný pri prevzatí tovaru vykonať jeho kontrolu a o prípadných chybách obratom informovať predávajúceho.
- Oznámenie o zistených chybách musí kupujúci urobiť písomnou formou vyplnením nižšie uvedeného formulára. Popíše, o aké chyby sa jedná a ako sa prejavujú.
- V prípade doručenia zjavne poškodeného balíka, je nutné ho pri doručení s prepravcom skontrolovať a prepravca je povinný spísať "škodový zápis", ktorého kópiu doručte MASAYA s.r.o.
- Ak kupujúci zasiela vadný tovar späť, je povinný zaslať tovar tak, ako ho prevzal od predávajúceho, teda v pôvodnom obale alebo obale zodpovedajúcej kvality a to vrátane všetkých súčastí dodávky na adresu MASAYA s.r.o., Majerská cesta 36, 974 01 Banská Bystrica.
- Predávajúci neručí za zle zabalené vrátené zásielky a obvykle neuznáva záruku pri tovare poškodeného pri preprave, aj keď sa závada prejavila pred transportom. Na reklamácie chýb spôsobených prepravou tovaru v nedostatočnom obale nebude braný ohľad. Predávajúci nepreberá zodpovednosť za škody vyplývajúce z prevádzky produktov, funkčných vlastností a škôd z neodborného používania produktov alebo neodbornej montáže, rovnako ako škôd spôsobených vonkajšími udalosťami a chybnou manipuláciou. Na chyby tohto pôvodu sa nevzťahuje ani poskytnutá záruka. Záručná doba začína plynúť dňom prevzatia tovaru kupujúcim.
- Vrátený tovar neposielajte na dobierku, nebude prevzatý.